برای بیماران

آشنایی با یوگا و صرع

آیا علاقه مند به یادگیری یوگا و صرع هستید؟ درباره یوگا و روشهایی که می تواند به شما در کنترل تشنج کمک کند ، بخوانید.
یوگا بسیار محبوب شده است – تقریباً 37 میلیون نفر در ایالات متحده می گویند که مرتباً روی تشک جهت انجام یوگا می روند. برخی از افراد بر این باورند که انجام یوگا می تواند در کنترل حملات صرع نیز کمک کند. درباره یوگا و صرع چه می دانیم ، و چگونه می توانید شروع کنید؟

یوگا چیست؟

یوگا یک عمل معنوی است که به عنوان بخشی از آیین هندو برای هزاران سال در هند دنبال می شود. در ایالات متحده ، ما اغلب در مورد یوگا به عنوان یک فعالیت کششی که در کلاس ها انجام می شود فکر می کنیم. با این حال ، یوگا شامل انواع تمرینات تنفسی و مدیتیشن نیز می باشد.

کنترل تشنج یوگا و صرع: آنچه علم می گوید

شاید شنیده باشید که یوگا می تواند به کنترل تشنج کمک کند. اکنون ، در حالی که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه یوگا استرس را کاهش می دهد (از جمله مزایای دیگر) ، ما به طور قطع نمی دانیم که مستقیماً به کنترل تشنج کمک می کند.
تعداد کمی از تحقیقات در مورد یوگا و صرع تحقیق کرده اند و شواهد نشان می دهد که انواع خاصی از تمرینات یوگا می تواند به کنترل تشنج کمک کند. همانطور که گفته شد ، قبل از اینکه مطمئن شویم که این کمک می کند یا نه ، تحقیقات بسیار بیشتری باید انجام شود.
شاید مهمتر از هر چیز دیگری ، یک مطالعه بر روی افراد مبتلا به صرع نشان داد که آنها هنگام شروع یوگا احساس می کنند کیفیت زندگی آنها بسیار بهتر شده است.

یوگا و صرع: مزایای بالقوه

در حالی که کشش ها ، تنفس و مراقبه درگیر یوگا ممکن است به طور مستقیم تشنجات صرعی را کاهش ندهد ، اما ممکن است به روش های دیگر کمک کند.

  • مشخص شده است که یوگا به کاهش استرس کمک می کند

بسیاری از افراد مبتلا به صرع می گویند استرس یکی از عوامل اصلی تشنج در آنها است. اگر یوگا باعث می شود کمتر استرس داشته باشید ، این می تواند دفعات تشنج را کاهش دهد.

  • یوگا نوعی ورزش است

تمرین کشش های یوگا به قدرت و تناسب اندام همه جانبه کمک می کند و انجام ورزش همچنین می تواند به کنترل تشنج کمک کند زیرا به ما کمک می کند خواب بهتری داشته باشیم ، استرس را کاهش می دهد و به مدیریت سایر شرایط سلامتی نیز کمک می کند.

  • یکی از ایمن ترین نوع ورزش است

در حالی که همیشه باید قبل از شروع یک ورزش جدید با پزشک خود مشورت کنید ، کشش های یوگا برای افراد مبتلا به صرع یک ​​فعالیت کم خطر است. شما اغلب به زمین نزدیک هستید (که باعث می شود سقوط ناشی از تشنج کمتر خطرناک باشد) و به آرامی حرکت خواهید کرد ، به این معنی که احتمال آسیب دیدگی نسبتاً کم است.

صرع و یوگا: از کجا شروع کنیم

اگر شما علاقه مند به تمرین یوگا هستید ، همیشه منطقی است که با پزشک و مربی خود در مورد انجام یک تمرین جدید صحبت کنید.

راه های بسیاری وجود دارد که می توانید شروع کنید:

  • در کلاسهای یوگا در استودیوی یوگا شرکت کنید (ممکن است بخواهید به مربی اطلاع دهید که دچار تشنج شده است)
  • فیلم های یوگا را به صورت آنلاین دنبال کنید – میلیون ها فیلم یوگا برای هر سطح در اینترنت وجود دارد
  • برنامه های ” آگاهی ذهن mindfulness ” را که ممکن است در مراقبه برای صرع کمک کند را از اینترنت جستجو کنید.

چه در حال انجام حرکات کششی یا سایر حرکات پیچیده باشید یا به سادگی تمرینات تنفسی را برای مدیتیشن و تشنج انجام می دهید ، یوگا می تواند یک فعالیت عالی برای کمک به تناسب اندام ، احساس بهتر در خود و کاهش احساس استرس باشد.

همانطور که مربیان یوگا در پایان کلاس های خود می گویند: Namaste!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات 18

منبع
Epsy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا