اخبار و مطالب روز

زمان تشخیص بیشتر برای حملات خفیف در صرع کانونی

محققان دریافتند که مشخصات دموگرافیک به ترتیب برای 246 و 201 بیمار مبتلا به مجموعه هایی که با SS و DS مشخص می شوند ، مشابه است.
HealthDay News – بر اساس مطالعه ای که در 20 اکتبر به صورت آنلاین در ژورنال صرع منتشر شد ، بیماران مبتلا به صرع کانونی با تشنج های خفیف زمان طولانی را تا تشخیص قطعی تجربه می کنند.
Jacob Pellinen ، MD ، از دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در شهر نیویورک و همکارانش علل و پیامدهای تأخیر تشخیص را در بیماران مبتلا به صرع کانونی بررسی کردند. زمان تشخیص ، صدمات و تصادفات وسایل نقلیه موتوری (MVA) در یک مطالعه مقطعی در بیماران مبتلا به تشنج خفیف در مقابل اختلال در شروع صرع مقایسه شد. داده ها برای 447 بیمار که داده های ثبت نام را برای تجزیه و تحلیل تکمیل کردند ، وارد شد. بیماران از نظر نشانه شناسی تشنج اولیه طبقه بندی شدند: تشنج خفیف (Subtle Seizure) یا تشنج مختل کننده (Disruptive Seizure).
محققان دریافتند که مشخصات دموگرافیک به ترتیب برای 246 و 201 بیمار مبتلا به مجموعه هایی که با تشنج خفیف (Subtle Seizure) یا تشنج مختل کننده (Disruptive Seizure) مشخص می شوند ، مشابه است. ميانگين روزهاي تشخيص از اولين تشنج گزارش شده براي بيماران مبتلا به تشنج خفیف (Subtle Seizure) یا تشنج مختل کننده (Disruptive Seizure) به ترتيب 616 و 60 روز بود. بین گروه ها ، نسبت هایی که قبل از تشخیص آسیب دیدند ، همانند شدت آسیب ها مشابه بود. از 23 تصادفات وسایل نقلیه موتوری ، 19 مورد در بیماران مبتلا به تشنج خفیف تشخیص داده نشده رخ داده است.
پلینن در بیانیه ای گفت: “برای بهبود تشخیص ها ، بسیار مهم است كه پزشكان از احتمال تشنج غافل نشوند ، خصوصاً در هنگام مراجعه به مراكز اورژانس و بعد از هر نوع حادثه رانندگی.” “بیماران باید به پزشکان خود اعتماد کنند و در مورد علائم غیرطبیعی یا غیرمعمول مکرر که تجربه می کنند صادق باشند.”

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا