کتاب ها و جزوات

کتاب Epilepsy

Adult Epilepsy, 2nd Edition Hardcover – June 14, 2021

ویرایش دوم کتاب ارزشمند EPILEPSY که به منظور ارائه مقدمه ای جامع اما در دسترس برای بیماری و سنرمهای صرع و اختلالات تشنجی ، طراحی شده است ، اطلاعات پیشرفته را در قالب مختصرو مفید برای مخاطبان ، از پزشکان  مغز و اعصاب گرفته تا افراد مبتلا به صرع را فراهم می کند. این کتاب به ارزیابی ، تشخیص و درمان اپیلپسی به زبان ساده و با داشتن آخرین گایدلاین های عملی از دانشگاهها و مراکز معتبر آمریکا ، منبعی ارزشمند است که پزشکان را قادر می سازد تا در جریان آخرین توصیه ها برای بهترین و سریعترین اقدامات لازمه در این زمینه قرار بگیرند.

درباره نویسندگان

گریگوری کاسکینو استاد مغز و اعصاب و محقق اصلی در کلینیک مایو در پروژه تأمین بودجه انستیتوهای ملی بهداشت ، پروژه ژنوم صرع ، (EPGP) همکاری داشته و به مراقبت و مدیریت بیماران مبتلا به تشنج و صرع و ارزیابی بیماران برای درمان جراحی صرع علاقه مند است.
جوزف Sirven دانشیار عصب شناسی در کلینیک مایو است. علایق اصلی وی در زمینه درمان صرع و تشنج در بزرگسالان و کودکان (به ویژه بزرگسالان مسن) ، جراحی صرع ، الکتروانسفالوگرافی ، داروهای ضد صرع ، محرک عصب واگال ، رژیم کتوژنیک است.
ویلیام تاتوم ، متخصص مغز و اعصاب در کلینیک مایو ، جکسونویل ، فلوریدا ، ایالات متحده است.
دکتر جوزف سیرون استاد مغز و اعصاب و رئیس بخش مغز و اعصاب در کلینیک مایو در آریزونا است. پیش از این ، وی به عنوان مدیر آموزش کلینیک مایو آریزونا با نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی در دانشگاه کلینیک مایو آریزونا و برنامه های آموزش پزشکی مداوم خدمت می کرد.
دکتر سیرون مدرک کارشناسی خود را ، لیسانس زیست شناسی از دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی سی دریافت کرد. وی مدرک دکترای خود را از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا در نیواورلئان ، لوئیزیانا دریافت کرد. وی دوره خود را در رشته مغز و اعصاب از دانشگاه مینه سوتا به پایان رساندو دوره پیش رفته نوار مغزی و صرع راوی در دانشگاه پنسیلوانیا به پایان رسید.
وی در حال حاضر کرسی آموزش بخش صرع آکادمی مغز و اعصاب آمریکا ، رئیس کمیته دوره سالانه انجمن صرع آمریکا و رئیس کمیته کیفیت زندگی بنیاد صرع را بر عهده دارد. وی همچنین سردبیر مجله epilepsy.com است.
دکتر سیرون در زمینه صرع و درمان آن به طور گسترده مقالات زیادی منتشر نموده است. علایق وی در زمینه صرع شامل درمان جراحی ، صرع در افراد مسن و مسائل روانی اجتماعی می باشد.
وی ویراستار 4 کتاب درسی است: عصب شناسی بالینی بزرگسال ، انجمن صرع آمریکا در مقدمه در صرع ؛ صرع بالینی و اطلسی از نظارت بر EEG ویدئو. وی در حال حاضر مدیر برنامه صرع در درمانگاه مایو آریزونا است.

اطلاعات کتاب

ناشر: Wiley-Blackwell; 2nd edition (June 14, 2021)
زبان: English
تعداد صفحات: 544 pages
ISBN-10 : 1119431824
ISBN-13 : 978-1119431824

کتاب Epilepsy - مغز و اعصاب, رزیدنت - %da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%ac%d8%b2%d9%88%d8%a7%d8%aa

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا