رویداد داخلی

هجدهمین کنگره بین المللی صرع ایران

18th International Epilepsy Congress of Iran

نوع رویداد: وبینار
تاریخ شروع: ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
تاریخ پایان: ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
برگزارکننده: انجمن صرع ایران
وب سایت: iranepilepsycongress

لینک های شرکت در کنگره:

سالن A

لينك زوم

لینک آپارات

سالن B

لینک زوم

لینک آپارات

هجدهمین کنگرۀ بین المللی صرع ایران از چهارم تا ششم اسفند ماه به صورت وبینار برگزار خواهد شد. این کنگره با همکاری انجمن مغز و اعصاب ایران و شاخه صرع ILAE در ایران برگزار می شود که دبیر علمی آن دکتر نسیم تبریزی، متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ صرع؛ و رئیس آن دکتر حسین پاکدامن، رئیس انجمن مغز و اعصاب ایران است.

این کنگره با حضور استادان و متخصصان برجسته در روز نخست به بررسی درمان صرع در شرایط خاص، صرع و مسائل اجتماعی و الکتروآنسفالوگرافی، تصویربرداری و مانیتورینگ در درمان صرع می پردازد، در روز دوم در مورد صرع در کودکان و باروری، روش های جدید درمان صرع، استاتوس اپیلپتیکوس و تصویربرداری صرع بحث خواهد کرد و در روز پایانی به بررسی روش های تشخیص و درمان صرع، موضوعات جدید در نوروسایکیتری و جراحی اعصاب خواهد پرداخت.

این برنامۀ علمی که در هر روز به موضوع های مجزایی می پردازد، برای هر موضوع به شرکت کنندگان پزشک متخصص مغز و اعصاب 3 امتیاز؛ به پزشکان عمومی و پزشکان عمومی شاغل در طرح خانواده 2:25 امتیاز و در سایر بخش های مرتبط با تخصص پزشکان با توجه به موضوعات مرتبط هر رشته، به پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان و متخصصان رادیولوژی 3 امتیاز اختصاص خواهد داد.

همچنین در حاشیۀ این کنگره قرار است از پژوهشگران برگزیدۀ جوانتر از 45 سال که در زمینۀ صرع پژوهش هدفمند و کارآمد انجام داده اند، تقدیر به عمل آید.

محورهای کنگره:

  1. اپی لپتولوژی بزرگسالان
  2. درمانهای جدید صرع
  3. اپی لپتولوژی اطفال
  4. روشهای تشخیصی جدید در صرع
  5. نوروفیزیولوژی بالینی
  6. صرع و باروری
  7. صرع مقاوم به دارو
  8. صرع و مسایل اجتماعی-روانی
  9. تصویربرداری صرع
  10. استاتوس اپی لپتیکوس
  11. جراحی صرع
  12. MRI صرع
  13. جنبه های روانپزشکی صرع

پزشکان علاقه‌مند به شرکت در این کنگره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنگره رجوع کنند.

هجدهمین کنگره بین المللی صرع ایران - وبینار نورولوژی, وبینار مغز و اعصاب, وبینار صرع, همایش صرع, کنفرانس صرع, سمینار نورولوژی, سمینار صرع - %d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات 20

یک دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما بزرگواران ،من میخواستم در کنگره پیش رو که در تاریخ 4تا6اسفند ماه برگزار می‌شود شرکت کنم ، لطفا اگر این جلسه به صورت مجازی برگزار می‌شود لطفا لینک ورود به اجلاس را برایم بفرستید ..با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا